måndag 22 april 2013

Så fina möten

Vilken helg vi fick hos fina Gúa och hennes Mor Agustas Garage  . Lördagen bjöd på helt underbart väder , och så mysiga möten med nygamla vänner . Det är konstigt det här , i bloggvärlden . Man har aldrig träffats "på riktigt" men tycker ändå att man känner varandra . Precis så var det när jag nu i helgen träffade Mia Lilla Blanka  och Mia Rummet för välbefinnande för första gången .En härlig känsla , som känns gott i kroppen :) Jag träffade också kreativa Gerda Idémakeriet som hade de mest fantastiska blommor med sig . Blev så lycklig av hennes Kungsängsliljor , dom får stå inne tills jag vet var i trädgården jag ska plantera dom. Jag hade även sällskap av söta Amelie Mademoisellewinck , men vi har träffats tidigare , eftersom hon har köpt en hel del av mina saker , nu när jag rensar ut och byter stil . Oj , det blev många länkar , men det är fantastiska kvinnor som alla är värda ett besök och som jag är glad att jag fått möjlighet att träffa :)
Må väl ! // Susanne


14 kommentarer:

Meta sa...

Den liljan är en favorit hos mig, både inne och ute. det är ju det som är så bra med lökväxter.
visst är det underbara människor du träffat och jag håller med dig att det känns som man träffats förr när man ses.
Ha en underbar kväll.
Kram Meta

Roelie Steinmann Photography sa...

Hello, I follow your blog since a few days and I really enjoy it. I like those flowers to and have them in my garden.

Have a fine week, from Roelie in Holland, www.dehortensiatuinblogspot.com

lisashus sa...

Otroligt vackra kungsängsliljor! Jag väntar otåligt att mina på torpet ska komma igång!
Jag kan tro att där fanns massor med läckra prylar!
Kram
Lisa

lisashus sa...

...och visst
är det fantastiskt att få träffa ens bloggvänner live...skulle jag ju också säja! :)
Lisa

Lilla Blanka sa...

Hej fina Susanne!

Åh vad fint du skriver..kraaaam!
Jag tycker oxå att det var så mysigt och roligt att ses, och du var precis lika go som jag tänkte 💙

Kungsängsliljor är såå vackra och Gerda är ju en mästare på att trolla fram det vackra med blommor.

Kram
Mia

LantlivsAnette sa...

Förstår att ni hade en rolig helg tillsammans..vilken fin blomma du köpte !!
Kraaam Anette

idémakeriet sa...

Hej fin du,

Tack för en härlig dag.
Det var härligt att få träffas.
O är så glad att du njuter av dina kungsängsliljor.
Du hittar säkert en fin plats i trädgården åt dessa små ljuvliga blommor.
Ha en strålande dag.
Kram Gerda

Chokladvillan 1910 sa...

Kungsängsliljor är så vackra. Vilken fin bild !
Jag kan förstå att ni hade en härlig dag bland vackra saker, härliga människor & ett fint väder på det. ;)
Må så gott !
Kram Anki

Anonym sa...

Høres ut som en utrolig helg med masse gode opplevelser og nye bekjentskaper:)
Skulle så gjerne vært der:)
Må være kjempe gøy å treffe de herlige menneskene bak disse nydelige bloggene som alltid inspirerer oss:)
Ønsker deg fortsatt en herlig uke
Klem Merete

kråke sa...

Så vackert och det låter som ni hade det underbart!:))

Kram på dig rara och fortsatt skön vecka:))

kråke

OlgaA sa...

Låter som enastående upplevelse! :)

Ha så fint! kram/Olg@

LOPPISLIV sa...

Låter som ni fick en underbar dag! Kul att träffa likasinnade! Ska bli kul att se vilken inredningsstil du ska byta till, spännande!!!

Kraaaam Paula

susanne sa...

Vilka vackra bilder du tagit på kungsängsliljorna!/Susanne

susanne sa...

Vilka vackra bilder du tagit på kungsängsliljorna!/Susanne